suzher58

Direktlänk till inlägg 11 september 2017

Ett litet ps

Av Suzanne - 11 september 2017 16:46

Fick veta att det är socker i mina katters torrfoder. Vem fn häller socker i kattmat? Varit inne och brötat på Zooplus. Vill inte ha med varken socker eller spannmål. Lägger upp 2 innehållsförteckningar på kattgruppensidan och undrar vad de andra kattmänniskorna tycker om innehållet på dessa.


Medans jag väntar på svar lägger en tjej ut en bild på kattgruppensidan. Hon skriver att hennes katter fått en ny sort och att de gillade den. 

Så bra, tyckte jag, och skrev att jag hade lite problem att hitta nytt torrfoder och att jag behövde lite goda råd.

- Jag hoppas du hittar något som dina katter tycker om, och en glad gubbe på det, blev svaret.


Suck.


En annan person frågade vilken sort hon hade köpt till dem. Det var samma sort som jag tänker byta ut. Jag skrev inget. Jag skriver hellre ett nytt inlägg, och berättar varför jag gillar detta nya bättre, än smäller någon på fingrarna. 


Omständigheter har gjort att jag inte sovit i natt. Vet att jag är förvirrad mellan varven. Jag tänker ut 3 meningar men skriver bara ner den sista. Och Ninna fick sig ett nytt efternamn. Vi har "bara" känt varandra i typ 30 år så det är väl snabbt ursäktat.

Nu mat!







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzanne - 21 december 2018 20:34

Man vaknar med ett ryck av en katts ulkningar. Var, var, var är du??? Jomen. Kisabiten satt på skrivbordet gömd bakom ryggstödet på datorstolen.  - INTE PÅ JULKLAPPARNA!!! Där låg en liten hög som inte var färdiginslagna. Men Kisabiten var färdigsp...

Av Suzanne - 17 juli 2018 00:59

Sitter framför datorn och ska betala mina räkningar. Det finns inga pengar på kontot. Varför inte då??? Det är fel datum förstås. Vad annars, slugotto. Vad gör vi då tills Tuts och Tytte behagar komma in? Kattklockan förblir tyst. Slöhögar. De får in...

Av Suzanne - 16 september 2017 06:35

Gud vad jag älskar internet. Har hållt på i timmar. Hade jag kunnat hade jag slitit det i bitar och ätit upp det. Jag har inte lyckats få ner ett enda ordbehandlingsprogram. Tycker att ett gammalt office sedan år 2000 kunde vara gratis. Där är ett. N...

Av Suzanne - 15 september 2017 05:56


Det finns ingen som drar fram så mycket disk som jag gör. Jag försöker intala mig själv att det bara är min disk, fast det lutar lite åt att mina husgobblins varit framme. Och i tvättkorgen. Det räcker att jag går ut ifrån toan så är tvättkorgen full...

Av Suzanne - 14 september 2017 03:17


Jag cyklar runt kvarteret i världens 90 när jag ska hem till väninnan som bor 100 meter bort. Varför? Går jag så hänger katterna på. Ju längre jag går ifrån huset ju högre jamar de. Det har hänt att jag varit hemma hos henne och kikat på film. Plötsl...

Presentation


Mitt i livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards